تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3753504
شناسه : 3753504
تاریخ :
انفجار خط لوله گاز در ایالت لوئیزیانا آمریکا اقتصاد ایران: رسانه‌های آمریکایی از وقوع یک انفجار در خط لوله گاز طبیعی در سواحل جنوبی ایالت لوئیزیانا آمریکا خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلیس ایالت لوئیزیانا اعلام کرد که بر اثر انفجار خط لوله گاز طبیعی ساحلی در نزدیکی منطقه «پریش پلاکماینس» در جنوب این ایالت یک نفر کشته شد. 

به گفته پلیس، به دلایلی که هنوز در دست بررسی است، یک انفجار و آتش‌سوزی در حالی رخ داده است که گفته می‌شود فرد کشته شده روی خط لوله کار می‌کرد.

پریش پلاکماینس محل استقرار پروژه «پلاکماینس ال.ان.جی» (Plaquemines LNG) است که در حال ساخت تاسیسات گاز طبیعی دیگری در این منطقه به نام Calcasieu Pass LNG است و ظرفیت سالانه 10 میلیون تن گاز مایع را خواهد داشت. «پلاکماینس ال.ان.جی» ظرفیت سالانه 20 میلیون تن در هر طرح را خواهد داشت.

فاز اول این پروژه ظرفیت 13.3 میلیون تن گاز طبیعی مایع سالانه خواهد داشت.

خریداران گاز آن شامل شرکت انرژی دولتی «اورلن» لهستان، سینوپک و شرکت ملی نفت فلات قاره چین و همچنین شل و EDF فرانسه هستند. شرکت «ونچر گلوبال» به عنوان متصدی این پروژه، همچنین خریداران فاز دوم این پروژه را از جمله اکسون، شورون، شرکت EnBW آلمان، پتروناس مالزی و گاز چین اعلام کرده است.

انتهای پیام/