تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3753490
شناسه : 3753490
تاریخ :
ترامپ: با پیروزی هریس آمریکا شکست می‌خورد اقتصاد ایران: دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، درباره شکست احتمالی آمریکا در صورت پیروزی هریس در انتخابات پیش رو هشدار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، معتقد است که اگر کامالا هریس نامزد دموکرات ها در انتخابات 5 نوامبر پیروز شود، ایالات متحده شکست خواهد خورد.

وی در پستی در شبکه اجتماعی تروث سوشیال نوشت: کامالا هریس کمونیست برای کشور ما بسیار بد و فاجعه است. او یک کمونیست است و همیشه کمونیست بوده است و کمونیست خواهد بود. آمریکا تحت رهبری او به سرعت سقوط خواهد کرد و شکست می خورد. ما نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقی بیفتد.

این در حالی است که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات 2024، در گردهمایی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا، به‌طور غیرمستقیم و ضمنی دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و او را فردی بزدل و ترسو خواند که سیاستش تنها تخریب رقباست.

او به‌طور مستقیم نامی از دونالد ترامپ نبرد در حالی که ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود در همین ایالت، هریس را فردی رادیکال و احمق خواند.

ترامپ، در سخنان خود در شهر ویلکس بار در شمال شرقی پنسیلوانیا، اعلام کرد که معتقد است شکست کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در 5 نوامبر 2024 آسانتر از شکست جو بایدن است.

وی اضافه کرد: من بسیار بهتر از او به‌نظر می‌رسم، من خوش‌قیافه‌تر از هریس هستم.
ترامپ خطاب به هوادارانش گفت: آیا تاکنون خنده او را شنیده‌اید؟ او مانند انسان‌های دیوانه می‌خندد.

در همین حال فرانک لونتز سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی و مشاور ارتباطاتی که به‌عنوان یک کارشناس نظرسنجی نیز فعالیت می‌کند، در مصاحبه با سی‌ان‌ان اظهار کرد: ترامپ با توهین‌های خود به مخالفان سیاسی‌اش، شکاف جنسیتی بین رأی‌دهندگان انتخابات 2024 ایجاد می‌کند.

این در حالی است که نظرسنجی مشترک ایپسوس، ای‌بی‌سی نیوز و واشنگتن پست نشان می‌دهد که هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری از ترامپ، رئیس‌جمهور سابق پیشی گرفته است؛ این یک پیشرفت قابل‌توجه برای دموکرات‌ها در رقابتی است که کمی بیش از یک ماه پیش در آن جو بایدن و ترامپ رقابت برابری داشتند.

به‌نوشته روزنامه واشنگتن پست، در حالی که دموکرات‌ها این هفته در شیکاگو برای مجمع ملی حزب گرد هم می‌آیند، هریس به‌عنوان نامزد حزب دموکرات 49 درصد و ترامپ به‌عنوان نامزد جمهوری‌خواهان 45 درصد آرا را در این نظرسنجی به خود اختصاص دادند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مؤسسه ایپسوس که روز پنجشنبه گذشته منتشر شد، هریس با 42 درصد آرا از ترامپ با 37 درصد آرا پیش بود. در نظرسنجی مشترکی هم که حدود ده روز پیش از سوی رویترز و ایپسوس منتشر شد، آرای نامزد دموکرات 37 درصد و آرای نامزد جمهوری‌خواه 34 درصد بود.

در حالی که کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 5 نوامبر 2024 (15 آبان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/