تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3753434
شناسه : 3753434
تاریخ :
آنر عرضه جهانی تاشدنی فوق‌ باریک مجیک V3 را ۱۵ شهریور آغاز می‌کند اقتصاد ایران: آنر با انتشار تیزری در شبکه‌های اجتماعی، از عرضه‌ی جهانی گوشی‌ تاشدنی مجیک V3 در رویداد IFA 2024 خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

آنر پس‌ از عرضه‌ی گوشی‌ تاشدنی مجیک V3 در چین، رسماََ برنامه‌ی خود را برای معرفی جهانی این محصول در ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) تأیید کرد.

براساس پست وب‌سایت آنر که در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شد، این شرکت از برگزاری رویدادی برای معرفی محصولات جدیدش در بازار جهانی و البته غیر از آمریکا در ۱۵ شهریور خبر داد. مراسم مذکور هم‌زمان با نمایشگاه سالانه‌ی تکنولوژی برلین، آلمان یعنی IFA برگزار می‌شود.

آنر می‌گوید در رویداد آتی خود گوشی تاشدنی مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ و لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ را برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد.

تیزر آنر برای معرفی نسخه جهانی مجیک v3 در نمایشگاه IFA 2024
Honor

تیزر منتشرشده در اکانت‌های آنر باردیگر به طراحی بسیار باریک مجیک V3 اشاره می‌کند. این گوشی که اخیراً در بازار چین معرفی شد، در حالت تاشده فقط ۹٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد که درمقایسه‌با گوشی‌های تاشدنی رقیب باریک به‌حساب می‌آید. این ضخامت تقریباً ۳ میلی‌متر از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ کمتر است و نکته‌ی جالب اینکه گوشی آنر باتری بزرگ‌تری از گوشی سامسونگ دارد.

مجیک V2 آنر قبلاً به‌عنوان گزینه‌ی فوق باریک بین گوشی‌های تاشدنی به‌شمار می‌رفت؛ بنابراین، بی‌صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم مجیک V3 در بازارهای جهانی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

مقالات مرتبط:
  • مشخصات دوربین و طراحی گوشی پرچم‌دار آنر مجیک ۷ پرو فاش شد
  • قابلیت ضبط تماس به آنر ۲۰۰ اضافه شد؛ اما نه در سراسر جهان

براساس تیزر آنر، به‌نظر می‌رسد گوشی تاشدنی مجیک V Flip فعلاََ در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود پس از رویداد معرفی نسخه‌ی جهانی مجیک V3، این گوشی به‌همراه سایر محصولات جدید برند چینی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳) در سراسر اروپا و بریتانیا و سایر بازارها عرضه شوند.

قیمت گوشی آنر مجیک V3 در چین در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۱٬۲۴۰ دلار شروع می‌شود و باید دید در بازارهای جهانی با چه قیمتی عرضه خواهد شد.