تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753397
شناسه : 3753397
تاریخ :
معاینه ۴۷ هزار زائر اربعین در شلمچه اقتصاد ایران: شلمچه - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۵ مردادماه تا روز گذشته، ۴۷ هزار و ۷۳۶ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شلمچه به صورت سرپایی معاینه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت، ۷۲۲ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

وی گفت: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تا شب گذشته، ۲ هزار و ۲۴۶ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

دریانبرد بیان کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) تعداد کل مأموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این منطقه یک هزار و ۳۰۶ مورد بوده است و همچنین در همین بازه زمانی ۶۶ نفر در ۱۰ عملیات از کشور عراق برای دریافت خدمات درمانی به محدوده فعالیت این دانشگاه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر مرکز بهداشتی، درمانی شهید سلیمانی، ۱۴ پایگاه ثابت و سیار (۲ ثابت و ۱۲ سیار) دیگر نیز خدمات بهداشتی و درمانی را به زوار ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تنها در روز گذشته تعداد ۹ هزار و ۵۲۹ خدمت درمانی به زائران در پایگاه‌های یادشده و مرکز شهید سلیمانی ارائه شد که از این تعداد ۹ هزار و ۴۱۴ مراجعه‌کننده بدون اینکه مشکل حادی داشته باشند در محل درمان شده و به پیاده‌روی خود ادامه دادند.