تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753395
شناسه : 3753395
تاریخ :
مصرف برق در خراسان رضوی به ۱۵۵۱ مگاوات رسید اقتصاد ایران: مشهد- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق در تابستان امسال در استان خراسان رضوی به هزار و ۵۵۱ مگاوات در شب رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدی اسدی اظهار کرد: اوج مصرف برق در تابستان امسال در استان به هزار و ۵۵۱ مگاوات در شب رسید که در مقایسه با پارسال حدود سه درصد بیشتر است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: در هفته‌های اخیر گرمای هوا در خراسان رضوی به شدت افزایش یافت و شاهد اوج مصرف برق در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع برق استان بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه مدیریت مصرف برق برای بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری در ساعات روز به میزان ۴۰۰ مگاوات در هر ساعت در خراسان رضوی اجرا می‌شود لذا اوج مصرف برق در استان در ساعات شب است.

اسدی گفت: پارسال اوج مصرف برق در شب در استان مربوط به ۲۶ تیرماه به میزان هزار و ۵۱۰ مگاوات بود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: با وجود تحت فشار بودن شبکه ناشی از گرمای هوا، شبکه توزیع برق خراسان رضوی پایدار و تأمین برق مشترکین با تلاش متعهدانه کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی بدون وقفه انجام می‌شود.