تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753386
شناسه : 3753386
تاریخ :
اعزام ۱۲۴ نیروی امدادی و درمانی هلال احمر فارس به اربعین اقتصاد ایران: شیراز- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: ۱۲۴ نیروی کارمند و داوطلب هلال احمر فارس برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی با بیان اینکه هلال احمر استان فارس امسال نیز همانند سال گذشته به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در کشور عراق خدمت رسانی می‌کند، گفت: ۱۲۴ نیروی کارمند و داوطلب هلال‌احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اربعین حسینی به عراق اعزام و در شهر سامرا اقدام به راه اندازی درمانگاه نمودند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تیم یاد شده در عتبات عالیات، ادامه داد: این تیم‌های درمانی شامل ۱۴ پزشک عمومی و تخصصی، ۸۳ نیروی پرستاری، فوریت‌های پزشکی، تکنسین‌های دارویی، نیروهای پشتیبانی، خدماتی، امدادگران و نجات گران کادر و داوطلب نیز به ارائه خدمت در این درمانگاه مشغول می‌باشند.

درویشی در ادامه به اعزام ۱۰ دستگاه خودرو آمبولانس و امدادی به همراه تکنسین فوریت‌های پزشکی اشاره و افزود: این خودروها با هدف کمک به درمانگاه‌های هلال احمر در کشور عراق و انتقال بیماران به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

وی افزود: فعالیت نیروهای تخصصی حوزه ارتباطات این جمعیت در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ستاد جمعیت هلال‌احمر در دو محور طریق الحسین و شهر نجف اشرف از دیگر خدمات این جمعیت در اربعین امسال می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: همه عوامل و نیروهای امدادی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری مستقر در مسیرهای مواصلاتی زائرین در سراسر استان به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.