تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753384
شناسه : 3753384
تاریخ :
۱۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در شهرستان قاین کشف شد اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در خوسف

جانشین انتظامی خوسف نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

سرهنگ مهدی بهمدی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بودند، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان خوسف اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت پلیس اجرایی شد و در همین رابطه تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خوسف بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهمدی ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: اجرای این قبیل طرح‌ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.