تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3753378
شناسه : 3753378
تاریخ :
ایمان عالمی: همدلی بزرگترین سلاح استقلال است اقتصاد ایران: سرپرست جدید باشگاه استقلال تهران معتقد است بزرگ‌ترین اسلحه‌ای که امروز تیمی مثل استقلال می‌تواند به آن مسلح باشد همدلی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، ایمان عالمی که امروز دوشنبه ۲۹ مرداد در ساختمان باشگاه استقلال حضور یافته بود، در خصوص حضورش در این تیم به عنوان سرپرست جدید گفت: امروز که پس از سه دهه از عضویتم در خانواده بزرگ استقلال می‌گذرد، افتخار این را دارم که با مسئولیتی جدید در خدمت تیمی باشم که زندگی ورزشی‌ام را از آن دارم.

وی افزود: من که پیش از این به عنوان هوادار، بازیکن و مربی در خدمت این تیم بودم، امروز در کسوتی جدید همراه تیم مردمی و پر افتخار استقلال هستم. به عنوان بازیکن و مربی طعم قهرمانی را با استقلال چشیدم و امروز عطش این را دارم که در نقش سرپرست و مدیر تیم هم با استقلال بر قله فوتبال ایران بایستم.

او که سابقه عضویت در استقلالی که قهرمان آسیا شده بود را هم در کارنامه خود دارد، اضافه کرد: من این افتخار را داشتم که عضو تیم قهرمان آسیای استقلال در سال ۱۹۹۰ باشم و در کسب یکی از دو ستاره طلایی و واقعی استقلال که امروز همه خانواده به آن افتخار می‌کنند، سهیم باشم و امروز نیز تا سر حد امکان تلاش می‌کنم تا در کنار تیم بزرگ استقلال بتوانیم این موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

عالمی ادامه داد: امروز با رخصت از محضر تمام پیشکسوتان عزیز استقلال و بزرگترهای خودم اینجا هستم و از این تریبون استفاده می‌کنم و از همه بزرگترهای خودم استمداد می‌طلبم. امیدوارم همه پیشکسوتان نیز با همدلی در کنار تیم و هواداران بر قدرت استقلال بیفزایند.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در پایان افزود: بزرگ‌ترین اسلحه‌ای که امروز تیمی مثل استقلال می‌تواند به آن مسلح باشد، همدلی است که امیدوارم این همدلی بین تمامی اعضای تیم، هواداران، پیشکسوتان و حتی در بخش مجازی هواداران نیز بیش از پیش شکل بگیرد.

ایمان عالمی در نیمه ابتدایی دهه هفتاد پیراهن استقلال را به تن می‌کرد و عضو تیمی بود که دومین ستاره آسیایی را برای استقلال به ارمغان آورد. او همچنین در کارنامه خود، عضویت در تیم استقلالی که به نایب قهرمانی آسیا دست یافت را هم دارد.

این پیشکسوت استقلال، سابقه عضویت در کادر فنی استقلال در اوایل دهه نود را هم در کارنامه خود دارد.