تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753334
شناسه : 3753334
تاریخ :
دمای هوا در خراسان رضوی ۲ درجه افزایش می‌یابد اقتصاد ایران: مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان هفته جاری، دما نسبت به امروز حدود ۲ درجه در خراسان رضوی افزایش خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا مبشری نسب اظهار کرد: به دلیل وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان، پدیده جوی غالب در نوار جنوبی استان تا ۱۰ شهریور ماه، وزش باد گاهی به همراه گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در مشهد و شهرهای شمالی استان وجود گرد و غبار رفع شده است و در نواحی شمالی و مرکزی استان وضعیت کیفیت هوا در شرایط سالم است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد وزش باد در نیمه جنوبی استان هستیم. به دلیل وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان، پدیده جوی غالب در نوار جنوبی استان تا ۱۰ شهریور ماه وزش باد و گاهی به دنبال آن گرد و غبار خواهد بود.

مبشری نسب ادامه داد: تا انتهای هفته به خصوص امروز و فردا برای نیمه جنوبی استان به اضافه سبزوار، وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: نوسانات دمایی تا پایان هفته قابل ملاحظه نیست و برای امروز و فردا وضعیت جوی پایداری در استان گزارش می‌شود.

وی گفت: تا پایان هفته جاری، دما نسبت به امروز حدود ۲ درجه افزایش خواهد داشت و دمای شبانه تغییرات زیادی را نخواهد داشت.

مبشری‌نسب اظهار کرد: شب گذشته، خنک‌ترین نقطه استان فریمان با ۱۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شد و تا پایان هفته حداقل دمای مشهد ۱۷ تا ۱۸ درجه پیش‌بینی شده است.