تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3753330
شناسه : 3753330
تاریخ :
ترکیه: کابینه نتانیاهو باید برای نسل کشی در غزه محاکمه شود اقتصاد ایران: وزارت خارجه ترکیه خواستار محاکمه بین المللی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ در غزه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه ترکیه خواستار محاکمه کابینه رژیم صهیونیستی بابت جنایت های آن در نوار غزه شد.

وزارت خارجه ترکیه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ هزار فلسطینی را (در نوار غزه) به شهادت رساند و همچنان به جنایت علیه بشریت و کشتار بی‌رویه امدادگران ادامه می‌دهد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه تاکید شده است که کابینه نتانیاهو باید هر چه سریعتر در برابر دادگاه های بین المللی پاسخگوی جنایت های خود در نوار غزه باشد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا امروز، ۴۰ هزار و ۱۳۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۲ هزار و ۷۴۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۵ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.