تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753312
شناسه : 3753312
تاریخ :
۶۵ درصد تاکستان به شبکه فاضلاب متصل شده است اقتصاد ایران: قزوین- رییس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان گفت: ۱۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ایجاد شده و حدود ۶۵ درصد شهر به شبکه فاضلاب متصل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان در برنامه روی خط باشید رادیو قزوین گفت: ۱۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان ایجاد شده و حدود ۶۵ درصد شهر به شبکه فاضلاب متصل است.

محمدی در خصوص علت طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب در بخش‌های دیگر شهرستان تاکستان گفت: در اجرای شبکه فاضلاب اولویت اول با مناطقی است که تراکم منازل مسکونی دارند و خیابان‌های اصلی به علت وجود مغازه‌ها در اولویت بعدی قرار دارد و تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۴ این بخش نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه‌های این شبکه که از منابع استانی تأمین می‌شود اظهار کرد: با توجه به این مسئله و همچنین همکاری شهرداری‌ها سالیانه ۵ تا ۱۰ کیلومتر انجام می‌شود و از ابتدای مهر ماه سال قبل تا امروز عملیات اتصال به شبکه توسط شهرداری قطع شده است.

رئیس اداره بهره وری توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب تاکستان در ادامه اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات و همکاری شهرداری ظرف ۳ سال آینده، سایر مناطق نیز به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

محمدی در خصوص شهر نیکویه نیز بیان کرد: ۹۰ درصد از شبکه فاضلاب این شهر انجام شده است و تصفیه خانه این شهر به زودی افتتاح خواهد شد و ۱۰ درصد باقی مانده نیز که کمتر از یک کیلومتر بوده در دست اقدام است.