تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753310
شناسه : 3753310
تاریخ :
افزایش دو برابری خرید گندم تضمینی در شهرستان آوج اقتصاد ایران: قزوین- فرماندار آوج با اشاره به افزایش دو برابری خرید گندم در شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: از زمان شروع فصل برداشت بیش از ۵۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید زرگر در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کشت پاییزه سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت منسجم و برنامه‌ریزی دقیق برای خرید گندم اظهار کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک گندم نیاز است که تمامی دستگاه‌های ذیربط با هماهنگی و اتخاذ یک رویه واحد و پرهیز از هر گونه رفتار دوگانه و سلیقه‌ای در امر خرید گندم فرآیند را به نحو مناسبی مدیریت کنند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش دو برابری خرید گندم در شهرستان آوج نسبت به سال گذشته گفت: از زمان شروع فصل برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که این رقم تولید و خرید در سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

فرماندار آوج یادآور شد: شهرستان آوج قطب تولید گندم دیم در استان است و باید در کشت پاییزه امسال با توسعه کشت‌های مکانیزه، آموزش کشاورزان و تأمین کافی بذر اصلاح شده و سایر نهاده‌ها بهره وری و کیفت تولید را ارتقا داد.