تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753282
شناسه : 3753282
تاریخ :
اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در استان همدان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: همدان-مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع جاماندگان اربعین در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی‌روشن ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز اولین روز از هفتمین سال مدیریت جدید سازمان تبلیغ بوده که در این مدت شاهد تحولات خوبی در سطح کشور بوده‌ایم.

وی افزود: در این دوره پیرو تکلیف حضرت آقا رویکرد سازمان به سمت مردمی‌سازی حرکت کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به رویکردهای جدید گفت: امروز معاونت بانوان در سازمان ایجاد شده و به خوبی از ظرفیت بانوان استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن خاطرنشان کرد: در بخش بانوان ۳۰۰ هیئت بانوان در استان همدان ثبت شده و در بخش نوجوانان ۱۷۰ هیئت دختران و پسران شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه به دنبال نشاط اجتماعی در سطح جامعه هستیم، بیان کرد: ما به دنبال این هستیم امروز نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم، جشن کیلومتری غدیر توانست به خوبی این نشاط را محقق کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی استان همدان عنوان کرد: نیمه شعبان، برنامه محفل، جشن امام حسنی‌ها و محفلی که در استادیوم آزادی برگزار شد توانست نشاط را در جامعه ایجاد کند.

وی با اشاره به اربعین حسینی گفت: همدان مسیر عبور ۱۸ استان کشور به سمت کربلا بوده و در این مسیر خدمات با کیفیتی به زائران داده می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن خاطرنشان کرد: همدان از استان‌های پیش رو بوده که به خوبی توانسته بهترین شرایط اسکان و غذای گرم را در این مسیر فراهم کند.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع جاماندگان حسینی گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع اربعین حسینی در سراسر استان همدان در ۹ شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: در همدان این اجتماع از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان اصلی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمات شبکه مبلغین در اربعین بیان کرد: به تمام موکب‌ها روحانی برای نماز جماعت ظهر و مغرب اعزام شده و با موکب‌داران همراهی می‌کنند.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن افزود: مبلغین ما در موکب با کودکان ارتباط می‌گیرند و چایی در دست زائران عزیز می‌دهند.

وی با اشاره به روز جهانی مساجد گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم مسجد محور خدمات تمام محله باشد.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: باید مسجد به جایگاه واقعی خود بازگردد.