تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3753278
شناسه : 3753278
تاریخ :
درایت رئیس جمهور برای معرفی یک زن کارآمد، ستودنی است اقتصاد ایران: رنجبر در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: درایت رئیس جمهور برای معرفی یک زن کارآمد برای وزارت راه و شهرسازی ستودنی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رنجبر نماینده کرمانشاه عنوان موافق فرزانه صادق نظر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری در دیدار با ما فرمودند که همه کمک کنند تا دولت جدید مسئولیتی را که در قبال کشور دارد انجام دهد. نکته اینجاست که پیروزی رئیس جمهور پیروزی همه ما است این را باید از بن دندان باور کنیم.

وی افزود: معظم له فرمودند هرچه زودتر کابینه تشکیل شود و کار کند برای کشور بهتر است و افراد صادق متدین و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی و امید به آینده داشتند را که اجتهاد به پاک‌دستی دارند را به عنوان ملاک‌های انتخاب اعضای کابینه در نظر بگیرید.

نماینده کرمانشاه در بخشی از سخنانش تصریح کرد: قریب نیمی از جمعیت این کشور زنان محترم هستند. درایت رئیس جمهور برای معرفی یک زن کارآمد برای وزارت راه و شهرسازی ستودنی است. آنهایی که در آن سوی مرزها همواره شیطنت می‌کند یکی از اتهاماتی که به ما می‌زنند این است که جمهوری اسلامی همواره به زنان در سطوح مدیریتی توجه ندارد.

رنجبر با طرح این موضوع که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تمام سطوح مدیریتی را در بدنه این وزارتخانه طی کرده است طی کرده است ادامه داد: تلفیق دانش و تجربه امروزی یکی از خصوصیت‌های سازمان‌های آموزشی مدیریت است. جسارت و شجاعت او در دفاع از حقوق مردم در راه و شهرسازی یادگار پدر شهید اوست که ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی خطوط ریلی و اتصال آن به کشورهای همسایه مورد تاکید وزیر پیشنهادی است و شهرهای ما که نشانه مدنیت هستند در ضعف مدیریت با آسیب‌های فراوان گسست روبرو شده‌اند. اعتقاد دارم با رأی اعتماد بالا به خانم صادق می‌توانیم گامی برای رفع مشکلات برداریم.