تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3753268
شناسه : 3753268
تاریخ :
توقع از تیم والیبال نشسته بالاست/امیدوارم به هشتمین قهرمانی برسیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال نشسته ایران ابراز امیدواری کرد این تیم در دهمین حضورش در بازی های پارالمپیک بتواند هشتمین قهرمانی را جشن بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رضایی در مراسم بدرقه کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس که عصر امروز دوشنبه در هتل المپیک تهران برگزار شد گفت: تمرینات تیم را انجام داده ایم و آمادگی خوبی برای دهمین حضورمان در این رویداد داریم وامیدوارم بتوانیم به هشتمین قهرمانی را در این مسابقات دست پیدا کنیم. البته ورزش ضمانتی نیست اما تلاش می کنیم

وی در مورد شناختی که از حریفان تیم والیبال نشسته ایران دارد گفت: ما تنها تیمی هستیم که کمترین بازی های تدارکاتی را داشتیم اما تنها تیمی که از همه قویتر و تاکتیکی تر کار می کند ایران است.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران ادامه داد: فشار بسیار زیادی روی تیم ماست که به حق هست. گلایه ای هم نداریم چون به خاطر سوابق تیم والیبال نشسته این شرایط به وجود آمده است. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی این توقع را برآورده کنیم.

هادی رضایی در مورد میزان پاداشی که برای تیم والیبال نشسته در نظر گرفته اند گفت: بعد از بازی ها در این مورد صحبت کنیم بهتر است.