تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3753235
شناسه : 3753235
تاریخ :
فرزانه صادق وزارت راه را می‌شناسد و به آن اشراف دارد اقتصاد ایران: نماینده قزوین در مجلس گفت: فرزانه صادق وزارت راه و شهرسازی را می‌شناسد و همچون خانه خود به آن اشراف دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین آبیک و البرز در موافقت با برنامه‌های فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: طبق فرمایش امام جامعه تنها ملاک واگذاری مسئولیت‌ها به افراد شایستگی است. مدیریت نه زنانه است و نه مردانه و در جایی مانند وزارت و یا نمایندگی مجلس اگر بانوی مجرب کارآمد بهتر شایسته‌تری وجود دارد از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای تصدی مدیریت او وجود ندارد.

وی افزود: حضرت خدیجه در اقتصاد و حضرت فاطمه سلام الله علیها در سیاست و حضرت زینب به عنوان سفیر امام زمان خویش تا دنیا، دنیا است بی‌مثل و نمونه هستند.

نماینده قزوین با اشاره به اینکه فرزانه صادق با ۸ وزیر کار کرده است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران و بهسازی و شرکت عمران شهرهای جدید بخش‌هایی از فعالیت‌های خانم صادق است. ایشان وزارت راه و شهرسازی را کاملاً می‌شناسد و همچون خانه خود به آن اشراف دارد.

محمد بیگی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی می‌تواند زیر مجموعه‌هایی را شهرسازی را تقویت ببخشد و جان دوباره دهد. او یک مادر است و دومین وزیر جوان معرفی شده دولت است. سابقه نشان می‌دهد که می‌تواند همکاری در بین زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی را تقویت کند.

وی افزود: خانم صادق در طول سوابق کاری خود همواره ثابت کرده است که یک تنظیم‌گر دقیق است و می‌تواند ظرفیت‌ها را همسو به سمت هدف ببرد. فعالیت‌های او قریب نظم و مبارزه با فساد است تا به استانداردهای بهتر دست یابد.

نماینده قزوین به تصویب طرح تفصیلی بارگاه ملکوتی امام رضا در دوران مسئولیت خانم صادق اشاره کرد و گفت: این طرح بعد از سال‌ها محقق شد و برای اولین بار در کشور بسته تصویری بافت‌های ۱۹ گانه را اجرایی کرد و موجب رونق تولید مسکن در این بافت‌ها شد.

وی بیان کرد: خانم صادق به عنوان دختر شهید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد است. اگر خانم فرزانه، آقای صادق هم بود به دلیل شایستگی‌اش به او رأی می‌دادم. در حوزه جوانی جمعیت قول داده است که ۳۰۰ هزار واحد مورد نیاز این طرح را تأمین کند. به عنوان یک بانوی جوان معمار سبک ایرانی اسلامی است و در بیانیه گام دوم با رویکرد اسلامی خواهد بود. برادران! خواهر خود را به حوزه وزارت بنشانید تا جهان ببیند.