تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3753231
شناسه : 3753231
تاریخ :
فسخ قرارداد میلاد محمدی با آدانا/ مدافع تیم ملی در راه پرسپولیس؟ اقتصاد ایران: به گفته رسانه های ترکیه ای، تیم فوتبال آدانادمیر اسپور قرارداد میلاد محمدی را فسخ کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد محمدی، مدافع کناری تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ۳ فصل حضور در تیم «آاک» آتن، اواسط فصل گذشته به تیم آدانا دمیر اسپور در فوتبال ترکیه پیوست.

امروز دوشنبه ۲۹ مرداد رسانه‌های ترکیه‌ای از فسخ قرارداد این باشگاه با میلاد محمدی خبر دادند و اعلام کردند که آدانا دمیر اسپور قرارداد میلاد محمدی را فسخ کرده است و به این معناست که محمدی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد ماجراجویی جدیدی را در یک تیم جدید آغاز کند.

این مدافع ۳۰ ساله ایرانی در طی این مدت برای تیمش ۲۰ بازی انجام داد و در این فصل هم در دو بازی نخست فصل برای تیمش به میدان رفت.

این باشگاه ترکیه‌ای پیش از این تمایلی به جدایی محمدی نداشت اما اکنون با فسخ قرارداد، این بازیکن در انتخاب مقصد آینده خود آزادی عمل بیشتری دارد.

میلاد محمدی از ابتدای تابستان امسال نامش مورد توجه برخی از تیم‌های ایرانی از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته بود اما به نظر می‌رسد سرخپوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری خواهان جذب این بازیکن هستند.

فسخ قرارداد میلاد محمدی با آدانا/ مدافع تیم ملی در راه پرسپولیس؟