تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753211
شناسه : 3753211
تاریخ :
بازیکنان لیگ برتری دوباره منشوری می‌شوند! اقتصاد ایران: رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ از برخورد با مسائل غیرفرهنگی بازیکنان لیگ برتری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 فوتبال برتر: انتشار تصاویر مختلف از نقش‌های حک‌ شده روی بدن بازیکنان لیگ برتری در روزهای گذشته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و همین موضوع باعث شده مسئولان قضایی و صیانت فدراسیون و سازمان لیگ به برخورد با این مسئله بپردازند.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور، رئیس کمیته صیانت فوتبال در این خصوص گفته است:«در این فصل پیوست فرهنگی یکی از الزامات باشگاه‌های فوتبال کشور است و این پیوست همراه با فصل نقل و انتقالات نیز به باشگاه‌ها اعلام شده ضمن اینکه پیوست فرهنگی با امضای وزیر محترم ورزش و جوانان به باشگاه‌ها جهت اجرا ابلاغ شده است.»

در سال‌های نه‌چندان دور برای جلوگیری از مسائل غیرفرهنگی در فوتبال ستادی تحت عنوان منشور اخلاقی در سازمان لیگ ایجاد شد که بعد از مدتی از کار افتاد. علیپور که رئیس ستاد منشور اخلاقی بود درباره احتمال فعالیت دوباره این ستاد به خبرگزاری فارس گفت: «وزیر محترم ورزش و جوانان پیوست فرهنگی را برای اجرا به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است. پیوست فرهنگی در خصوص الزامات فرهنگی باشگاه‌ها و ورزشکاران است. به هر حال باید با رفتارهایی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی برخورد مناسب و قاطع شود زیرا این رفتار با زیست بوم فرهنگی کشور ما در تضاد است و هم‌خوانی ندارد.»

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ افزود: «بازیکنان باید به زیست بوم فرهنگی کشور احترام بگذارند و نباید با انجام رفتارهای غیرفرهنگی به قتل‌گاه بروند تا بعد مثل بازیکنی دیگر که با رفتار غیرفرهنگی و غیرمتعارف خود باعث حواشی زیادی شد دوباره التماس بخشش نکنند.»

پ