تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3753197
شناسه : 3753197
تاریخ :
جواب صریح به دغدغه‌های ما ندهید رای اعتماد نمی‌دهیم اقتصاد ایران: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از دغدغه‌های ما آن است که سیاست انقباضی و کوچک‌سازی واحدهای مسکونی در وزارت راه و شهرسازی آینده دنبال شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: مستاجری الان بسیار سخت است و عملاً در شرایط فعلی درد بی درمان است.

وی گفت: رئیس جمهور قول داده بود که از زنان درکابینه استفاه کند که اقدام ارزنده‌ای است و ما هم با آن موافقیم. خانم صادق فرزند شهید و دارای سابقه در وزارت راه و شهرسازی است و تخصص لازم را دارد. ما در مجلس یازدهم و در مباحث مربوط به شورای عالی معماری و شهرسازی بارها شاهد اشراف وی به حوزه‌های تخصصی بودیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما دغدغه‌هایی داریم که اگر این دغدغه‌ها برطرف نشود، رأی اعتماد ما دچار شک و شبهه است. یکی از مسائل آن است که طبق قانون جهش تولید مسکن هر دولتی که روی کار بیاید باید سالی یک میلیون مسکن بسازد و در حال حاضر نیز ما نیازمند ۵ میلیون مسکن هستیم که متأسفانه در سالهای گذشته ساخت مسکن مغفول مانده است.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌هایی که ما داریم آن است که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صورت کسب رأی اعتماد سیاست انقباضی و کوچک سازی واحدهای مسکونی را دنبال کند در حالی که ما زمین کم نداریم. در حوزه انتخابیه بنده ۲۰ هزار نفر متقاضی مسکن هستند و عملاً سیاست‌های انقباضی اجازه نداده تا زمین صرف مسکن سازی شود.

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: خانم صادق، ما شما را فردی شریف و متخصص می‌دانیم اما نسبت به برخی از سیاست‌ها دغدغه مند هستیم و اگر جواب صریحی به سوالات ما ندهید، نمی‌توانیم به شما رأی اعتماد دهیم.