تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3753163
شناسه : 3753163
تاریخ :
امیر نصیرزاده ۴۰ سال سابقه میدانی و ستادی در حوزه‌های دفاعی دارد اقتصاد ایران: موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع گفت: امیر نصیرزاده حدود ۴۰ سال سابقه برجسته میدانی و ستادی در حوزه‌های دفاعی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد طهماسبی موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه بررسی برنامه‌های این وزیر پیشنهادی گفت: امیر نصیرزاده حدود ۴۰ سال سابقه برجسته میدانی و ستادی در حوزه‌های دفاعی دارد که به تدریج و پله به پله مراحل رشد مدیریتی را از خلبانی هواپیماهای شکاری تا فرماندهی نیروی هوایی تا جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی کرده است. یعنی تجربه توأم با مطالعه تحقیق و آموزش داشتند.

وی افزود: جامعیت شخصیتی که در ابعاد علمی و عملی و صلاحیت‌های عمومی و تخصصی و جهادی ایشان وجود دارد، توان هماهنگ سازی در نقش آفرینی وزارت دفاع بین دولت و نیروهای مسلح و همچنین با مجلس و تقویت زمینه‌های همکاری در حوزه‌های کشوری و لشکری را فراهم می‌کند.

نماینده موافق با برنامه‌های نصیرزاده گفت: برخورداری از برنامه جامع، هماهنگ و هدفمند برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی و همچنین معیشت نیروهای مسلح که حائز اهمیت است در جهت توجه به معیشت نیروهای مسلح از دلایل موافقت من با برنامه پیشنهادی ایشان است. از جمله آن می‌توان به متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و افزایش بیمارستان‌های مراکز درمانی طرف قرارداد جهت استفاده کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، تقویت روحیه سلامت محور و توسعه پوشش تحولات مرتبط با خدمات پیشگیرانه با جامعه هدف از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد اشاره کرد.

وی افزود: توسعه نظام حمایتی از نیروهای مسلح شامل خدمات سلامت، ارائه خدمات بالینی در منزل، پوشش خدمات نگهداری در منزل و موارد دیگر که در برنامه وی ذکر شده است. همچنین توسعه خدمات تأمین اجتماعی در بستر پایگاه اینترنتی و نرم‌افزارهای کاربردی استقرار نظامی می‌تواند تجارب موفق در دوره مدیریت ایشان باشد.

طهماسبی گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده جهت حمایت از بازنشستگان و ایثارگران است که امروز مطالبه اکثریت نمایندگان مردم نیز است. چرا که درخشش نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف در مواقع حساس در کشور قابل تجلیل است. نیروهای مسلح در حوادث و وقایع ناگوار از جمله سیل یا موارد دیگر که برای مردم پیش آمده، با حضور به موقع نقش مثبت خود را در حمایت از مردم ملت ایفا کرده‌اند.

نماینده موافق با برنامه‌های وزیر دفاع گفت: حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح و رفع دغدغه‌مندی این عزیزان در زمینه‌های معیشتی و رفاهی خواسته عموم ملت است که بتوانند مقتدرتر از گذشته به مأموریت‌های خود ادامه دهند که این مهم با حضور امیر نصیرزاده محقق خواهد شد.