تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753143
شناسه : 3753143
تاریخ :
امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر حسینی در مرز مهران اقتصاد ایران: بیرجند- معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اورژانس استان به ۴۱۸ مددجو زائر حسینی در مرز مهران امداد رسانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی با ۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان خراسان جنوبی جهت تقویت امدادرسانی و همکاری در پوشش مراسم اربعین ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۷ مرداد به مرز مهران استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بدرقه این کاروان با حضور ریاست اورژانس استان و مسؤلین ستادی اورژانس انجام شد گفت: این گروه ۲۰ نفره که کاملاً داوطلبانه و با روحیه جهادی به مرز اعزام شده‌اند تا ۹ شهریور به مددجویان و زائران حسینی امدادرسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت نیمی از مدت زمان مأموریت فوق تا امروز به ۴۱۸ نفر از زائران حسینی امدادرسانی شده است که ۶۳ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل و ۳۵۵ نفر درمان در محل شده‌اند.

عباسی یادآور شد: گروه اعزامی اورژانس استان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه پیشگیری از حوادث جاده‌ای تاکید دارند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار جاده‌ای برای هیچکدام از زائران حسینی تلخ نشود.