تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753135
شناسه : 3753135
تاریخ :
محموله‌ میلیاردی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توقیف شد اقتصاد ایران: زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله‌های میلیاردی سوخت قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا اسحاقی امروز دوشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش قاچاق سوخت به صورت سازماندهی شده در سطح حوزه شهرهای استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی استان طی چند عملیات موفق به شناسایی چندین محموله سوخت در ۷۲ ساعت گذشته شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط مأموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال کشف شد.

سردار اسحاقی با اشاره به شناسایی ۵ نفر متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.