تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753134
شناسه : 3753134
تاریخ :
زیرساخت های مرز مهران متحول شده است اقتصاد ایران: ایلام-رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه این زیرساخت های مرز مهران متحول شده است،گفت: هیچ مشکلی در بحث خدمات رسانی به زوار در مرز وجود ندرد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: در ایام اربعین امسال امکانات خوبی در مرز بین‌المللی مهران برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است‌.

وی بیان کرد: در جریان بازدید به عمل آمده از مرز مهران و نحوه خدمات‌رسانی به زوار، آنچه از گفته‌های مردم مشاهده شد رضایتمندی بسیار خوب از کارها و خدماتی است که توسط نیروهای مختلف برای زائران انجام می‌شود.

کولیوند عنوان کرد: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که این امر نشان از برنامه‌ریزی و افزایش امکانات به منظور تردد آسان زائران در ایران و عراق است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: حادثه ترافیکی داشتیم که بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشد الشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه دیده انجام شد.

وی گفت: در مرزهای هشت گانه نیز بیش از ۴۰ هزار نیروی امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.