تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753084
شناسه : 3753084
تاریخ :
باشگاه اینتر با این پست حسابی طارمی را تحویل گرفت اقتصاد ایران: صفحات رسمی باشگاه اینتر، تصویر جالبی را از طارمی در کنار لائوتارو مارتینز منتشر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: مهدی طارمی در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا نخستین بازی رسمی خود را برای اینتر انجام داد. مهاجم ایرانی روی گل دوم تیمش اثرگذار بود و شاید اگر اشتباه یان بیسک در ثانیه های پایانی بازی نبود، نراتزوری می توانست فصل را با پیروزی آغاز کند.

طارمی در شرایطی پا به زمین مسابقه گذاشت که سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت تا هر سه عنصر تهاجمی تیمش را در زمین نگه دارد. در واقع این جز معدود مواردی بود که اینتر به صورت همزمان با سه مهاجم بازی می کرد و لائوتارو مارتینز کمی عقب تر کار را دنبال می کرد و طارمی به همراه تورام در خط حمله حضور داشتند.

این تصمیم جالب توجه اینزاگی حسابی مورد توجه رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و حتی سرمربی افعی ها در پایان بازی اعلام کرد که قصد دارد در بازی های بیشتری از این مثلث استفاده کند. این بدان معناست که زوج ترکیبی تولا (برگرفته از ابتدای نام تورام و لائوتارو) به سه تفنگداری با ترکیب تولاطا (تورام – لائوتارو – طارمی) تبدیل می شود، دقیقا همان چیزی که گاتزتا دلو اسپورت در شماره دیروز خود به آن اشاره کرده بود.

باشگاه اینتر با این پست حسابی طارمی را تحویل گرفت

حالا نیز صفحات رسمی اینتر تصویر جالبی را از طارمی در کنار قهرمان کوپا منتشر کرده اند. لائوتار مارتینز که گل قهرمانی آلبی سلسته را در بازی فینال به ثمر رساند، بازوبند کاپیتانی نراتزوری را بر بازو بسته و صفحه رسمی اینتر در این خصوص نوشت: مهدی و کاپیتان

پ