تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753083
شناسه : 3753083
تاریخ :
هدیه بزرگ قالیباف به پزشکیان که باورکردنی نیست اقتصاد ایران: در حالی موضوع رای اعتماد مجلس به دولت پزشکیان به بحث داغ چند روز اخیر تبدیل شده که گمانه‌زنی‌های فراوانی در این خصوص مطرح شده است در همین راستا امروز خبری منتشر شد که می‌توان از آن به عنوان سورپرایز بزرگ قالیباف و دوستان به رئیس دولت چهاردهم یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: در حالی موضوع رای اعتماد مجلس به دولت پزشکیان به بحث داغ چند روز اخیر تبدیل شده که گمانه‌زنی‌های فراوانی در این خصوص مطرح شده است در همین راستا امروز خبری منتشر شد که می‌توان از آن به عنوان سورپرایز بزرگ قالیباف و دوستان به رئیس دولت چهاردهم یاد کرد.

همزمان با برگزاری جلسات رای اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی پزشکیان، برخی اخبار از مخالفت مجلس با چهار وزیر پیشنهادی از جمله عراقچی، وزیر خارجه، پاک نژاد، وزیر نفت، فرزانه صادق، وزیر راه و میدری، وزیر رفاه حکایت داشت.

روزنامه آرمان پشت پرده سنگ‌اندازی بر سر راه دولت پزشکیان را جبهه پایداری و چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی در مجلس همچون امیرحسین ثابتی و حمید رسایی معرفی کرده بود.

خبرنگار روزنامه «دنیای‌اقتصاد» در مجلس هم خبر داد که رای اعتماد به همتی و عراقچی قطعی است؛ اما ظفرقندی و میدری بر لبه پرتگاه قرار دارند. با این حال تا روز چهارشنبه احتمال تغییر این وضعیت وجود دارد. پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت نیز سرنوشت نا‌معلومی دارد.

در حالی شایعات درباره کابینه پزشکیان همچنان داغ است که چهره مشهورِ نزدیک به محمدباقر قالیباف خبر از توافق پشت پرده مجلس با دولت پزشکیان داده است.

عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی نژاد و حامی امروز رئیس مجلس خبر داد:

در راهروهای مجلس شنیده می‌شود، بر اساس برخی تصمیمات و توصیه کلان شب گذشته، هر ١٩ وزیر پیشنهادی دولت پزشکیان، از مجلس قالیباف، رای اعتماد خواهند گرفت. مقابله شدید قالیباف با نمایندگان پایداری در جلسه امروز هم در همین کانتکست قابل تحلیل است.

هدیه بزرگ قالیباف به پزشکیان که باورکردنی نیست

پ