تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3753065
شناسه : 3753065
تاریخ :
۴ فرنگی‌کار ایران راهی نیمه نهایی شدند اقتصاد ایران: در پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی شمسی پور، سعیدی نوا، محسن نژاد و دادبخش به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر امان پایتخت کشور اردن در حال برگزاری است، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کالویان ایوانوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل امره امراهوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شمسی پور در این مرحله با یدیگه تولیتایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد ایلیا کاندالین از روسیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب آلپامیس بولاتولی از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد، تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر زید ناقوج از اردن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر و ضربه فنی آرسنی کایسین از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ فیاض بک اشیرمیرزایف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سعید نوا در این مرحله به مصاف نارک گریگوریان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر شاه جهان شووکاتوف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دوسان استوکیچ از صربستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل ایجیت ساری از ترکیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با میخایل شکارین از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی اصغر دادبخش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اولانکانداس اوتیگنوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد سیران کایراکاسیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادبخش در این مرحله به مصاف ایوان یانکوفسکی از اوکراین می‌رود.