تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753057
شناسه : 3753057
تاریخ :
۲۴ تُن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی کشف شد اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۲۴ تُن چای احتکار شده در انبار یک واحد صنفی در شهرستان سیاهکل کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار چای داخل انبار یک واحد صنفی در روستای ازبرم شهرستان سیاهکل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی چای ایرانی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.