تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3753051
شناسه : 3753051
تاریخ :
چرا باید سامانه سماح را جدی گرفت؟ اقتصاد ایران: حسین درخشان درباره اینکه چرا زائرن اربعین بایستی در سامانه سماح ثبت نام کنند، توضیحاتی داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

حسین درخشان رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به عراق تاکید کرد: در هر 100 عمود، یک موکب درمانی فعال است که به صورت 24 ساعته با پزشک، پرستار و تکنسین‌های دارویی در دسترس هستند و خدمات مختلفی را به زوار ارائه می‌دهند.

وی افزود: در روز‌های گذشته، با وجود تصادفات جاده‌ای متعدد، ما به سرعت با هماهنگی حشد شعبی، آمبولانس‌ها را به محل اعزام کرده و خدمات درمانی را ارائه دادیم. تاکنون، حدود 28 نفر از زوار را به مرز ایران منتقل کرده‌ایم تا در بیمارستان‌های ایران تحت درمان قرار گیرند.

حسین درخشان تاکید کرد: توصیه مهمی که به زوار عزیز داریم، مخصوصاً کسانی که در روز‌های آینده قصد ورود به عراق را دارند، این است که حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند و بخش بیمه را فعال کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این اقدام به آنها کمک می‌کند تا از خدمات بیمه‌ای در کشور عراق بهره‌مند شوند و در صورت بروز مشکلاتی مانند تصادف یا سقوط از ارتفاع، که ممکن است نیاز به درمان طولانی مدت داشته باشند، از خدمات مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/