تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753045
شناسه : 3753045
تاریخ :
خیمه‌های فرهنگی روز اربعین در شهر قم برپا می‌شود اقتصاد ایران: قم- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: برنامه‌های متنوعی برای جاماندگان اربعین با برپایی خیمه‌گاه فرهنگی بزرگ در شهر قم برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی‌منش پیش از ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهر قم با توجه به اینکه شاهراه مواصلاتی و نقطه اتصال ۱۷ استان کشور است، طی هفته گذشته میزبان ۶ هزار زائر از کشورهای همسایه از جمله ترکیه، افغانستان و آذربایجان بوده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم بیان کرد: در راستای عبور و مرور زائران از شهر قم برنامه‌ها و اقداماتی نظیر اهدای هدایا به زائران، ایستگاه‌های فرهنگی ویژه کودکان، نمایشگاه استکبار ستیزی و عکس و میز مشاوره در چهار نقطه اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام اربعین حسینی دو پویش نقاشی و عکاسی در حال برگزاری است که زائران و شهروندان می‌توانند در این پویش‌ها شرکت کرده و از هدایای نفیسی بهره مند شوند.

موسوی منش خاطرنشان کرد: در روز اربعین برنامه‌های متنوعی برای جاماندگان اربعین با برپایی خیمه‌گاه فرهنگی بزرگ در شهر قم برگزار می‌شود.