تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3753032
شناسه : 3753032
تاریخ :
باید به وضعیت معیشتی کارکنان نیروهای مسلح توجه شود اقتصاد ایران: نماینده مردم ساری در مجلس از وزیر پیشنهادی دفاع خواست که به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان نیروهای مسلح توجه شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: امیر نصیرزاده به عنوان یک نیروی نظامی شاخص از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شده چرا که وی در سمت‌های قبلی به خوبی توانسته خودش را اثبات کند.

وی بیان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وظایف دفاعی و نظامی مهمی دارد اما یکسری موارد هم درباره وظایف این وزارتخانه از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام شده که باید مورد توجه قرار گیرد. هوشمندسازی و مردمی سازی باید در وزارت دفاع مدنظر قرار گیرد و لازم است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های سازمان‌های شانگهای و بریکس بیشتر استفاده کنیم. ما توقعات و انتظاراتی داریم که وزیر دفاع باید مورد توجه قرار دهد و باید سیستم‌های دفاعی ما آنقدر بازدارنده و مقتدرانه عمل کند تا رژیم غاصب صهیونیستی نتواند و جرأت نکند اقدامی علیه کشورمان انجام دهد.

وی گفت: همچنین تقاضای بعدی ما از وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این است که به کارکنان نیروهای مسلح بیش از پیش توجه شود. همچنین بانک‌ها باید اعطای تسهیلات به کارکنان مسلح را مورد توجه قرار دهند و باید به وضعیت مسکن آنان نیز توجه جدی شود.