تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3753017
شناسه : 3753017
تاریخ :
تاریخ جدید لیست شدن و برداشت توکن داگز اقتصاد ایران: برداشت توکن داگز سه روز به تعویق افتاد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

میهن بلاکچین: راه‌اندازی آتی توکن DOGS رکورد بی سابقه‌ای در دنیای ارز دیجیتال ثبت کرده است. طبق گفته تیم داگز (DOGS TG) در کانال رسمی تلگرامی، بیش از ۶ میلیون کاربر تأیید شده، درخواست واریز مستقیم به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام داشته‌اند. این سطح از علاقه بی‌سابقه است و DOGS را به یکی از مورد انتظارترین توزیع توکن‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

حجم انبوه درخواست‌ها، تیم DOGS را بر آن داشته است تا دوره مطالبه (Claim) را تمدید و گزینه‌های برداشت بیشتری را معرفی کند تا اطمینان حاصل شود هر شرکت‌کننده فرصت کافی برای برداشت توکن‌های خود داشته باشد.

به‌روزسانی جدول زمانی و تمدید مهلت برداشت توکن داگز

با توجه به حجم بالای درخواست کاربران، تیم DOGS برنامه برداشت را برای تطبیق با هجوم کاربران اصلاح کرده است. جدول زمانی قبلی برای برداشت و فروش داگز به روز شده و اکنون به شرح زیر است:

1) تمدید دوره مطالبه برای صرافی‌ها و کیف پول تلگرام: بازه مطالبه اولیه که در ابتدا قرار بود زودتر بسته شود، اکنون تا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) باز خواهد بود. این مهلت اضافی به کاربران اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را برای واریز توکن‌های DOGS به صرافی‌ها یا کیف پول تلگرام داشته باشند.

2) مطالبه برای کیف پول‌های غیر حضانتی: برای کسانی که ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را در کیف‌های غیرحضانتی نگه دارند، مطالبه در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) باز خواهد شد. این گزینه انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کاربرانی که کنترل بر دارایی‌های خود را در اولویت قرار می‌دهند، فراهم می‌کند.

3) رویداد تولید توکن (TGE) و لیستینگ: TGE و لیستینگ توکن داگز در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) شروع می‌شود. این رویداد نشان‌دهنده راه‌اندازی رسمی DOGS است که این توکن برای معامله در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.

صرافی‌های پشتیبان برای برداشت مستقیم توکن داگز

در حال حاضر، توکن‌های DOGS را می‌توان در چندین صرافی از جمله اوکی‌اکس، گیت‌آیو، بیت‌گت و بای‌بیت واریز کرد. این پلتفرم‌ها به دلیل نقدینگی و اقدامات امنیتی قوی خود مشهور هستند که آنها را به گزینه‌های ایده‌آلی برای مشارکت‌کننده‌های اولیه DOGS تبدیل می‌کند.

تاریخ جدید لیست شدن و برداشت توکن داگز

صرافی‌های پشتیبانی شده داگز

در دسترس بودن صرافی‌های متعدد بر علاقه گسترده به توکن DOGS تأکید دارد، زیرا کاربران به دنبال این هستند که برای عرضه توکن‌ها آماده باشند. به گفته این تیم، تعداد صرافی‌های متمرکز بیشتری نیز اضافه خواهد شد.

البته کاربران ایرانی نمی‌توانند از گزینه برداشت مستقیم به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام استفاده کنند. اما فاصله زمانی به وجود آمده میان برداشت و انتقال به کیف پول‌های غیرحضانتی با زمان شروع معاملات توکن داگز به نفع کاربران خواهد بود.

نحوه فروش توکن داگز (DOGS)

کاربران تون کیپر می‌توانند پس از انتقال توکن داگز به این کیف پول دو روش برای فروش توکن‌های داگز دارند:

اول اینکه با استفاده از ویژگی سواپ (Swap) در همان کیف پول تون کیپر و پس از شروع معاملات، توکن‌های داگز خود را به توکن‌های دیگری در شبکه تون از جمله تون کوین (TON)، تتر (USDT)، نات کوین (NOT) یا هر توکن دیگری در این شبکه تبدیل کنند. سپس کاربران می‌توانند در صورت تمایل، این توکن‌ها را به صرافی‌ها (ایرانی یا خارجی) منتقل کرده و آن‌ها را به ارزهای مورد نظر خود (ریال یا هر ارز دیگری) تبدیل کنند.

روش دوم این است که کاربران مستقیما از همان ابتدا توکن داگز را از کیف پول تون کیپر به صرافی‌ها انتقال داده و آن را به ارز مورد نظر خود تبدیل کنند.

انتخاب یکی از این دو روش به بررسی ترافیک شبکه، نظر خود کاربران و نیاز آن‌ها بستگی دارد.

علاقه بی‌سابقه به داگز

افزایش تقاضا برای توکن‌های DOGS قبلاً در فضای کریپتو دیده نشده بود. این علاقه قابل توجه را می‌توان به ویژگی منحصر به فرد توکن و رویکرد استراتژیک تیم برای راه‌اندازی آن نسبت داد. تصمیم برای تمدید دوره مطالبه و ارائه گزینه‌های برداشت اضافی نشان‌دهنده تعهد تیم به فراگیری و رضایت کاربران است.

با شمارش معکوس برای رویداد عرضه، همه نگاه‌ها به داگز معطوف بوده و جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر معرفی آن است. انتظار می‌رود توکن DOGS چه برای معامله و چه برای نگهداری بلندمدت، تأثیر قابل‌توجهی داشته باشد و جایگاه خود را در تاریخ ارزهای دیجیتال مستحکم کند.