تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3753011
شناسه : 3753011
تاریخ :
آماده خرید و عرضه محصول برنج مازندران هستیم اقتصاد ایران: ساری- معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمادگی دریافت و عرضه محصول برنج مازندران در فروشگاه‌های تحت پوشش سازمان اتکا را داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی اعلمی ظهر دوشنبه در حاشیه عقد تفاهم نامه با استانداری مازندران با بیان اینکه سازمان اتکا چند رشته‌ای بوده و در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت است گفت: بیش از ۵۰ درصد کسب و کارهای مختلف را با مشارکت مردم انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در اقلام اساسی و در شرایطی که باید در سراسر کشور حضور و ورود داشته باشیم، تلاش می‌کنیم که عمق بیشتری به فعالیت‌ها بخشیم، ادامه داد: این امر با مشارکت مردم و کشاورزان صورت می‌گیرد.

وی به تفاهمنامه با استانداری مازندران برای خرید و عرضه برنج اشاره و اضافه کرد: کوتاه شدن دست واسطه‌ها، تقویت زنجیره تأمین و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده از یک سو و حمایت از کشاورزان تولید کننده از سوی دیگر از اهداف آن است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا این محصولات با قیمت تمام شده و مناسب و ارزان قیمت در اختیار هموطنان در سراسر کشور قرار گرفت.

اعلمی گفت: این تفاهمنامه باید به قرارداد تبدیل شود و بستگی به شرایطی دارد که استانداری به ما اعلام می‌کند آمادگی دریافت محصولات برنج استان را داریم.

مازندران با داشتن ۲۱۵ هزار هکتار شالیزار حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند.