تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3753000
شناسه : 3753000
تاریخ :
تاکنون فوتی بر اثر گرمازدگی در راهپیمایی اربعین نداشتیم اقتصاد ایران: نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین گفت: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون مورد فوتی بر اثر گرمازدگی نداشته‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند افزود: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون مورد فوتی در زمینه گرمازدگی نداشتیم، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند که بخش اعظم آنها زوار خارجی هستند.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند که بخش اعظم آنها زوار خارجی هستند.تاکنون مورد فوتی بر اثر گرمازدگی نداشتیمبا سایبان‌ها و تونل‌های هوای سرد و همچنین درمانگاه‌های هلال احمر که برای زائران تعبیه شده است، شرایط خوبی را در خدمات رسانی به مردم داریم.

کولیوند ادامه داد: درمانگاه‌های هلال احمر در داخل خاک ایران و عراق مستقر شده‌اند و رضایت‌مندی مردم خیلی خوب است.

وی افزود: مشکلی که هم اکنون با آن مواجه هستیم برخی از اتباع خارجی هستند که مجوز ندارند در پشت مرز منتظر هستند، ولی طرف عراقی اجازه ورود به آنها را نمی‌دهد.تاکنون مورد فوتی بر اثر گرمازدگی نداشتیمدستگاه‌های متولی باید اعلام کنند که اتباعی که مجوز ندارند اقدام به سفر نکنند چرا که طرف عراقی اجازه ورود نمی‌دهد.

کولیوند گفت: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون تلفاتی در زمینه گرمازدگی نداشته‌ایم.تاکنون مورد فوتی بر اثر گرمازدگی نداشتیمازدحام جمعیت در ساعات پایانی روز بیشتر است که نشان دهنده تأثیر گذاری آموزش‌های ارائه شده به مردم است‌، چرا که مردم به این مسئله آگاه شده‌اند که نباید در طول روز که اوج گرمای هوا است اقدام به پیاده روی کنند.