تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752995
شناسه : 3752995
تاریخ :
زائران اربعین هنگام خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند اقتصاد ایران: چذابه - رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: زائران اربعین هنگام بازگشت از عراق، هنگام خواب آلودگی از رانندگی با خودروی شخصی خود اجتناب کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مرز چذابه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش سفرها در مسیرهای مواصلاتی از اهواز تا دشت آزادگان و مرز چذابه و از اهواز تا خرمشهر و مرز شلمچه، پست‌های موقت امداد و نجات طراحی شده‌اند.

وی افزود: در کنار دیگر فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف، مهم‌ترین مأموریت جمعیت هلال احمر خوزستان در زمینه سفرهای زائران اربعین، عملیات امداد و نجات بوده و در این راستا از پنج مبدا ورودی و راه‌های مواصلاتی خوزستان تا ۲ شهرستان دشت آزادگان و خرمشهر، پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به زائران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آمادگی مطلوب برای ارائه خدمات مختلف به زائران توصیه کرد: به نکات ایمنی سفر دقت کنند و رانندگان از رانندگی هنگام خواب‌آلودگی پرهیز کرده تا سفری بدون خطر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند که روز گذشته از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد ابتدا از روند خدمات رسانی به زائران در مرز شلمچه بازدید کرد سپس پیش از ظهر امروز دوشنبه در این سفر از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر خوزستان، درمانگاه‌ها، سایبان‌های تعبیه شده در مرز چذابه جهت فراهم آوردن رفاه حال زائران، تونل‌های هوای سرد و همچنین روند تردد زائران و بررسی حفظ سلامت آنها بازدید به عمل آورد.در این بازدید محمد خانچی معاون استاندار خوزستان، وحید شعبانی مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر خوزستان، کولیوند را همراهی کردند.