تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752981
شناسه : 3752981
تاریخ :
کشف بیش از ۱۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در شادگان اقتصاد ایران: اهواز - در بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از یک و نیم تن موادغذایی تاریخ انقضا گذشته و غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید غالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان به منظور نظارت بر اجرایی‌شدن دستورالعمل‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستان شادگان، یک هزار و ۵۹۶ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه اقلام کشف‌شده دوغ، سوسیس و ترشیجات بودند، افزود: توجه به اهمیت سلامت مردم با نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی ادامه دارد و در صورت مشاهده مورد غیراصولی با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت شادگان از مردم خواست که در خریدهای روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا، کیفیت محصولات و وضعیت مرکز عرضه‌کننده کالا، توجه کافی داشته باشند.