تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752952
شناسه : 3752952
تاریخ :
اسبقیان: تیراندازی با کمان توانایی درخشش در المپیک ۲۰۲۸ را دارد اقتصاد ایران: معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی تیراندازی می‌توانیم شاهد درخشش ملی‌پوشان این رشته در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد شروین اسبقیان، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان از این فدراسیون به عنوان فدراسیونی نام برد که با برنامه ریزی منسجم و منظم حرکت رو به رشدی را داشته است.

معاون توسعه فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به گزارش‌هایی که در این مجمع دریافت کردم، کاملاً مشخص است که فعالیت‌های بی وقفه در حال انجام است و موضوع استعدادیابی به عنوان یک مساله محوری در این فدراسیون به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملکرد فدراسیون تیراندازی با کمان مثبت بوده است، راز موفقیت ورزش کشور را استعدادیابی و آموزش دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش هیأت‌های استانی، تعداد ورزشکاران این رشته افزایش یابد.

اسبقیان تاکید کرد که با توجه به ظرفیت و توانمندی این رشته، می‌توانیم شاهد درخشش ملی‌پوشان این رشته در بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ باشیم.

وی در بخشی از سخنانش به افزایش ۱۳۸ درصدی بودجه فدراسیون تیراندازی با کمان نسبت به سال گذشته اشاره و آن را بیانگر توجه وزیر ورزش و جوانان دانست.

سید محمد شروین اسبقیان توجه و تمرکز به مسائل فرهنگی در جامعه ورزش را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد که برای ارزیابی ورزشکاران و قهرمانان شاخص‌های اخلاقی و جوانمردی نیز به عنوان معیار، لحاظ خواهد شد.