تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752937
شناسه : 3752937
تاریخ :
تشدید نظارت بر آشپزخانه‌ها و مراکز عرضه غذای زائران در زنجان اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: نظارت بر آشپزخانه‌ها و مراکز عرضه غذای زائران در استان با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر،‌ تشدید می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر حاج کاظمی در نشست ستاد اربعین اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: سازمان دامپزشکی استان با توجه اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، آماده خدمت رسانی به شهروندان به بهترین نحو ممکن است.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد اربعین این اداره، گفت: پشتیبانی از موکب ها در قالب نظارت بهداشتی بر آنها و غذایی که در این هیات ها تهیه می شود اولین اقدام این ستاد است.

حاج کاظمی اضافه کرد: همچنین نظارت بهداشتی بر مجتمع های خدماتی و رفاهی و رستورانهای بین راهی و شهری در قالب گروه های بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با تاکید بر تشدید نظارت ها در ایام پایانی دهه ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) ادامه داد: دامپزشکی استان با حداکثر توان و تجهیزات وارد میدان عمل خواهد شد تا خللی در سلامت غذایی زائران ایجاد نشود.

حاج کاظمی گفت: دامپزشکی استان بر اساس وظایف ذاتی خود از ابتدای ماه محرم تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی را در حوزه هیات های مذهبی در دستور کار قرار داده است و قطعاً در دهه آخر ماه صفر نیز با جدیت این مهم را پیگیری خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی کامل تمام کشتارگاه های دام و طیور استان در این ایام از موارد مورد تاکید ماست و نظارت های کامل و مستمر نیز بر آنها در گشت های مشترک یا مجزا انجام خواهد شد.