تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3752921
شناسه : 3752921
تاریخ :
نامه دو تشکل فراگیر نشر به نمایندگان مجلس اقتصاد ایران: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) با انتشار متن مشترکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی با وزیر پیشنهادی ارشاد را درخواست کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) با انتشار متن مشترکی خطاب به سید عباس صالحی، ضمن تشکر از او برای قبول مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی با صالحی را درخواست کردند.

در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر سید عباس صالحی

با سلام و عرض ادب

احتراماً موجب امتنان بود و هست که به درخواست و اصرار آن دسته از اهالی نشری که بدون چشم‌داشت شخصی و با نگاه ملی، مذهبی و فرهنگی و جدا از خصائل شخصیتی والای شما، تنها بر اساس تدبیر و تسلط جنابعالی بر گروه‌های نشر و نحوه عملکردتان در زمان مسئولیت، در شرایط بحرانی از لحاظ تشدید هیجانی و تصاعدی تحریم‌های ظالمانه! و بعد از آن کرونا؛ احساس مسئولیت کرده‌اید و این بار هم مرد شرایط سخت بوده و در موقعیت بسیار دشوار صنعت نشر با حال و هوای نامساعد، سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پذیرفتید.

این خضوع و ایثار شما برادر گرامی از دید صالحان و اصحاب صنعت نشر پنهان نیست.

از این فرصت استفاده کرده و از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم، چه در صحت تأیید این برادر بزرگوار، چه در هم‌یاری ضمن دوران مسئولیت با ایشان کمال هم‌کاری را مبذول فرمائید.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران
اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا)»