تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3752897
شناسه : 3752897
تاریخ :
قسام مسئولیت عملیات تل‌آویو را برعهده گرفت اقتصاد ایران: گردان‌های عزالدین قسام با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات شامگاه گذشته در تل آویو را برعهده گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن پذیرش مسئولیت عملیات شامگاه گذشته در تل آویو، تاکید کرد که این عملیات شهادت طلبانه و در همکاری با گروهان‌های قدس انجام شده که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه اجرایی شده است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار روز گذشته در تل‌آویو عملیاتی از سوی فلسطینی‌ها بوده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد که به نظر می‌رسد این عملیات که انفجاری قوی را در پی داشت از سوی یک فلسطینی که از نابلس وارد تل آویو شده، انجام شده باشد.

دقایقی بعد پلیس رژیم صهیونیستی و شاباک نیز در این باره با صدور بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند که انفجار تل آویو یک عملیات تهاجمی بوده و در آن از یک بمب قوی استفاده است. گفته می‌شود در این انفجار یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده است.

این در حالی است که روز گذشته منابع عبری از وقوع یک انفجار در تل آویو خبر داده و به جزئیات آن اشاره‌ای نکرده بودند. رسانه‌های عبری در موارد این چنینی معمولاً به طور گسترده تحت فشار سانسور اخبار از سوی سرویس‌های بالاتر قرار دارند که اجازه انتشار اصل رخدادها را به آنها نمی‌دهند.