تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752878
شناسه : 3752878
تاریخ :
امکان زیارت مرقدشهیدسلیمانی برای زائران پاکستانی اربعین فراهم است اقتصاد ایران: کرمان- فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: برای زائران پاکستانی اربعین که از مسیر استان کرمان عبور می کنند امکان زیارت مرقد شهیدسلیمانی فراهم شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محمدی‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: باتوجه به اینکه استان کرمان در مسیر عبور زائران پاکستانی اربعین حسینی قرار دارد، سالانه تعداد زیادی از این زائران از مسیر کرمان عبور می‌کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۵۰ هزار زائر پاکستانی اربعین وارد کشور شوند که تعدادی از این زائران از مسیر استان کرمان عبور خواهند کرد.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: تاکنون ۳۰ هزار پاکستانی وارد کشور شده‌اند.

محمدی‌زاده بیان کرد: موکب ماهان از سال ۹۴ برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین به ویژه زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین علیه السلام راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: این موکب به صورت ۲۴ ساعته خدماتی را در قالب پذیرایی، استراحت و خدمات پزشکی به زائران پاکستانی اربعین حسینی ارائه می‌کند.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: در ایام پیک سفرهای اربعین روزانه تا ۱۵ هزار پرس غذا در موکب ماهان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در ایام اربعین امسال ۱۵۰ هزار وعده غذایی در موکب ماهان توزیع شود و تا زمانی که تردد زائران اربعین انجام شود، این خدمت‌رسانی وجود خواهد داشت.

محمدی‌زاده تصریح کرد: طبخ غذا در این موکب براساس ذائقه زائران پاکستانی انجام می‌شود و گروه‌های جهادی و بسیج در این موکب پای کار بوده و فعال هستند.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان تاکید کرد: امکان زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی نیز برای زائران پاکستانی فراهم شده است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: هیچ محدودیتی در خدمت‌رسانی افراد مختلف به زائران اربعین وجود ندارد.

وی در پایان گفت: در کنار همه اقدامات و خدمات ارائه شده، کارهای فرهنگی خوبی نیز در این موکب در حال انجام است.