تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752854
شناسه : 3752854
تاریخ :
آتش سوزی منطقه «چارزبر» مهار شد اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: آتش سوزی منطقه «چارزبر» در کرمانشاه مهار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

انشااله کولانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو در منطقه چارزبر که بر اثر آن خودرو دچار آتش سوزی می‌شود و بی‌احتیاطی در این سانحه، حاشیه جاده مشرف به جنگل‌های این منطقه دچار آتش سوزی می‌شود.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در محل و با کمک اهالی و با استفاده از یک دستگاه تراکتور و ایجاد آتش بر از سرایت آتش به جنگل جلوگیری و حریق اطفا می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با تقدیر از اقدامات مردمی در راستای حفاظت از منابع طبیعی، تاکید کرد: تماس به موقع مردم و حضور و مشارکت دوستداران طبیعت مانع از گسترش حریق شد.

کولانی اضافه کرد: اعزام اکیپ اطفا حریق نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این استان به منطقه دچار آتش سوزی شده در اسرع وقت از دلایل مهار آتش سوزی در کمترین زمان ممکن بود.

گفتنی است، حریق طی سال جاری خسارت‌های سنگینی به مراتع و جنگل‌های استان کرمانشاه وارد کرد که بیشترین عامل آن نیز انسانی بود.