تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752843
شناسه : 3752843
تاریخ :
ارتش در مرزهای تردد زائران اربعین حسینی شبانه روزی حضور دارد اقتصاد ایران: تبریز-معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: ارتش در مرزهای تردد زائران اربعین حسینی شبانه روزی حضور دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ دوم پزشک قاسمعلیان معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان ارتش در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار نیروی پدافند هوایی مستقر شده در پیرانشهر اظهار کرد: ارتش علاوه بر کمک برای تأمین امنیت زوار اربعین با تجهیزات و امکانات کامل بهداشتی و درمانی در مرزهای تردد زائران اربعین حسینی حضور دارد و بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران عزیز است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهید حامدپارسا معین نیروی پدافندهوایی یکی از بیمارستان‌های مجهز ارتش در مسیر پیاده روی زائران عزیز در شمالغرب کشور است گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری،اورژانس،آزمایشگاه،رادیولوژی،سونوگرافی،تختcpr و… با کادر درمان مجرب و متخصص در حال ارائه خدمات رایگان به زوار اربعین حسینی می‌باشد.

معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان ارتش تاکید کرد: ارتش امروز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با تلاش‌های بی وقفه کارکنان خود بدنبال فراهم کردن شرایطی است تا همه زائران عزیز با خاطری آرام سفری امن و راحت داشته باشند.

سرتیپ قاسمعلیان با اشاره به اینکه ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته است تصریح کرد: ارتش برای جامه عمل پوشاندن به شعار"ارتش فدای ملت" همواره همراه و هم یار مردم بوده و در این راه از هیچ جانفشانی فروگذاری نکرده است.