تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752838
شناسه : 3752838
تاریخ :
۱۴۰۰ آموزگار جدید جذب آموزش و پروش استان قم شدند اقتصاد ایران: قم- مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: در سال جاری ۱۴۰۰ معلم برای دوره‌های ابتدایی، متوسطه‌های اول و دوم جذب شده‌اند و در حال حاضر تعداد آموزگاران استان قم به ۱۷ هزار نفر می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی پیش از ظهر دوشنبه اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد دانش آموزان قمی در مدارس ثبت نام کرده‌اند و آمار دانش آموزان در سال جاری به ۳۱۵ هزار نفر می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: ظرفیت کلاس‌های درس استان قم در سال جاری به ۱۱ هزار می‌رسد و امسال نیز ۳۰ هزار دانش آموز پایه اولی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: دانش آموزان نسبت به ثبت نام کتاب‌های درسی به ویژه پایه‌های اول، هفتم و دهم اهتمام داشته باشند و این فرآیند را هرچه سریع‌تر از طریق سامانه www.irtextbook.ir انجام دهند.

رحیمی ابراز کرد: در سال جاری ۱۴۰۰ معلم برای دوره‌های ابتدایی، متوسطه‌های اول و دوم جذب شده‌اند و در حال حاضر تعداد آموزگاران استان قم به ۱۷ هزار نفر می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که تقاضای سرویس حمل و نقل را دارند، نسبت به ثبت نام در سامانه سپند https://irtusepand.ir/ اقدام فرمایند.