تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752837
شناسه : 3752837
تاریخ :
مشکلات شهروندان خورموجی رفع شد اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار خورموج گفت: بیش از ۶۰ مشکل از نقاط مختلف شهر خورموج دریافت و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد جواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این سامانه اظهار کرد: طی سه ماه گذشته بیش از ۶۰ مشکل از جانب شهروندان در سامانه چشم شهروند به شهرداری رسیده که بیش از ۸۵ درصد آنان برطرف شده است.

شهردار خورموج ادامه داد: عمده مشکلات مطرح شده از جانب شهروندان در این سامانه درخواست لکه گیری آسفالت، روشنایی پارک‌ها و خرابی وسایل پارک‌ها بوده که برطرف شده اند.

کاشفی با اشاره به مشکلات زمان‌بر در سطح شهر گفت: برخی مسائل مطرح شده در این سامانه از قبیل آسفالت معابر، احداث پارک، سنگ فرش پیاده روها و … که نیازمند تعریف پروژه‌های جدید هستند در دستور کار قرار گرفته و پس از برنامه ریزی، اولویت گذاری و تأمین اعتبار در صحن شورای اسلامی شهر خورموج به مرحله اجرا خواهد رسید.

شهردار خورموج در پایان با اشاره به خدمات الکترونیک گفت: شهروندان عزیز می‌توانند مشکلات و مسائل سطح شهر را در سامانه چشم شهروند مطرح کنند که طی سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار شهرداری قرار گیرد.