تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752819
شناسه : 3752819
تاریخ :
وزش باد و گرد و غبار پدیده غالب هوای شهر قم تا پایان هفته جاری اقتصاد ایران: قم- آسمان روز دوشنبه قم صاف و در برخی ساعات با وزش باد و گرد و خاک رو به رو می‌شود و از روز سه شنبه ۳۰ مردادماه تا پایان هفته وزش باد و گرد و غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، آسمان قم صاف در برخی ساعات، وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

از روز سه شنبه ۳۰ مردادماه تا پایان هفته وزش باد و گرد و غبار محلی پدیده غالب خواهد بود و روند کلی دمای هوا از امروز تا روز سه شنبه افزایش پیدا خواهد کرد.

از اواخر این هفته شاهد آغاز دور جدیدی از افزایش دما در کشور خواهیم بود و بسیاری از نقاط استان‌های نیمه شمالی، مرکزی و نیمه غربی کشور شاهد افزایش دما خواهند بود.

کمینه دمای هوای امروز دوشنبه ۲۹ مردادماه شهر قم و سلفچگان ۲۳ درجه سانتی گراد و کمینه دمای هوای کهک، کوه سفید و سلفچگان به ترتیب ۲۱، ۲۴ و ۲۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

بیشینه دمای هوای روز دوشنبه در شهر قم و سلفچگان ۴۰ درجه سانتی گراد و بیشینه دمای هوا در کهک، جعفریه و سلفچگان ۳۴، ۳۶ و ۴۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.