تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752817
شناسه : 3752817
تاریخ :
۲۲ نیروی راهداری استان سمنان در مرز مهران مستقر شدند اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل راهداری استان سمنان از استقرار ۲۲ نیروی راهداری استان در مرز مهران خبر داد و گفت: این افراد به ارائه خدمات رسانی به زائران اربعین کمک می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه ۲۲ نیروی راهداری استان در مرز مهران مستقر شدند، ابراز داشت: این افراد به زائرانی که قصد بازگشت دارند خدمات مشاوره‌ای لازم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بالغ بر نیمی از زائران ثبت نامی در سامانه سماح از اتوبوس برای سفر اربعین استفاده کردند، افزود: بخشی از نیروها در پایانه برکت شهر مهران مستقر شدند تا بتوانند به انتقال زائران کمک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه تسهیل عبور مرور کاربران جاده‌ای از وظیفه ذاتی این اداره کل است، ابراز داشت: نیروهای راهداری تا پایان اربعین در مرز مستقر هستند.

منصور کیایی بابیان اینکه پنجاه اتوبوس برای جا به جایی زائران استان سمنان به اربعین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در بخش مسافر و تأمین اتوبوس و انتقال زائران می‌کوشیم تا بهترین خدمات ارائه شود.

وی افزود: علاوه بر بخش مسافری شش خودرو سبک و پنج خودرو سنگین نیز برای خدمات زائران به مرز مهران در استان ایلام فرستاده شدند.