تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752813
شناسه : 3752813
تاریخ :
محمدرضا گلزار بی‌منت به تیم ملی خدمت می‌کند اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی پدل ایران گفت: رضا گلزار سرپرست مناسبی برای تیم ملی پدل کشورمان است و حامی همه بچه‌هاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر: ارسلان محمدی سرمربی تیم ملی پدل ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: این رقابت‌ها از سی شهریور به میزبانی کویت برگزار خواهد شد و ۱۶ کشور از سه قاره جهان در این رویداد حضور خواهند داشت. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیکنان همه آماده هستند.

ملی‌پوشان در این مدت تمرینات انفرادی خود و یا حتی با شرکت در رویدادهای متفاوت سعی کردند خودشان را آماده نگه دارند اما تمرینات اصلی تیم از این هفته آغاز خواهد شد تا بتوانیم با هماهنگی بهتر و آمادگی بیشتر راهی مسابقات شویم.

وی افزود: از بین ۱۶ کشوری که در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد فقط یک تیم قرار است سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کند به همین خاطر رقابت بسیار تنگاتنگی باهم خواهیم داشت. بازیکنان واقعاً زحمت می‌کشند امیدوارم تا بتوانیم هر چند شرایط سختی داریم اما با نتایج خوبی مسابقات را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی پدل در پاسخ به این پرسش که مهمترین رقبای ایران در این رویداد چه تیم‌هایی خواهند بود؛ گفت: تیمی که برای حضور در جام جهانی تلاش می‌کند فرقی ندارد مقابل چه کشوری و چه تیمی بازی کند بنابراین همه تیم‌های حاضر از دید ما قوی و قابل احترام هستند اما بدون شک تیم‌هایی مانند ژاپن، استرالیا، مصر، امارات، بحرین و عربستان از جمله تیم‌های قوی این رویداد مهم خواهند بود. امیدوارم ما هم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و مناسب نماینده شایسته‌ای برای پدل ایران باشیم.

محمدرضا گلزار بی‌منت به تیم ملی خدمت می‌کند

محمدی در واکنش به انتقادهای مطرح شده به حضور سلبریتی‌ها در فدراسیون تنیس و گرفتن پست و تأثیر حضور آنها در این رشته؛ گفت: من به عنوان سرمربی تیم پدل در مورد این رشته حرف می‌زنم. ابتدا بگویم که رضا گلزار هم مدتی بود که به صورت غیر رسمی کنار تیم پدل بود اما در ادامه از او خواهش کردند که به عنوان عضوی از هیأت رئیسه انجمن پدل ایران فعالیت رسمی خودشان را آغاز کنند وگرنه شخص گلزار اصراری برای حضور در این سمت نداشتند.

وی در ادامه گفت: گلزار واقعاً به هر شکلی که در توانش است به تیم کمک می‌کند. سرپرست مناسبی برای تیم ملی پدل کشورمان است و حامی تک تک بچه‌هاست. مطمئن هستم نه تنها هیچ حقوقی برای این پست دریافت نمی‌کند بلکه به دلیل جایگاهی که دارد باعث حضور اسپانسرهای خوبی هم برای تیم شد.

این مربی پدل ادامه داد: بخاطر دارم در مسابقات جام رمضان که تابستان امسال برگزار شد زمانی که بازی‌ها از ساعت ۱۰ شب آغاز می‌شد و گاهاً تا سه و نیم شب طول می‌کشید کنار تیم بود و حتی برای خرید غذای بازیکنان مدام در تلاش بود و شخصاً خریدها را انجام می‌داد؛ اینها مواردی است که هرگز دیده نمی‌شود.