تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752803
شناسه : 3752803
تاریخ :
کشف ۱۵۰۰ قطعه کبک غیر مجاز در شهرستان طبس اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف هزار و ۵۰۰ قطعه کبک غیر مجاز فاقد مجوز حمل در بازرسی از یک دستگاه نیسان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسنی صبح دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان که از یزد به سمت تایباد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، مقدار هزار و ۵۰۰ قطعه کبک غیر مجاز که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.