تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752765
شناسه : 3752765
تاریخ :
پایان کار استیو کِر در تیم ملی بسکتبال آمریکا اقتصاد ایران: ماموریت دو ساله استیو کر به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا پس از المپیک ۲۰۲۴ پاریس به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماموریت دو ساله «استیو کِر» به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا پس از قهرمانی این تیم در المپیک 2024 پاریس به پایان رسیده و بعید است او دوباره چنین مسئولیتی را قبول کند.

استیو کر 58 ساله در این مورد گفت: برای من یک پروژه 2 ساله تعریف شده بود. پاپ (گرگ پاپاویچ، سرمربی پیشین تیم ملی آمریکا) تیم ملی را در یک جام جهانی و یک المپیک هدایت کرد و من نیز چنین کاری کردم. به نظر من، این بهترین روش کار است و باید همین‌طور باشد. دوره من پس از المپیک به پایان رسید.

با وجودی که استیو کر با گلدن استیت 4 بار قهرمان NBA شده اما برخی از هواداران بسکتبال آمریکا از پایان کار او خوشحال هستند.

تیم ملی آمریکا در بازی مقابل صربستان به سختی برنده شد که برای هوادران اصلا قابل قبول نبود. آنها معتقدند که تیم ملی آمریکا با هوش و توانایی فردی ستاره‌هایش مقابل صربستان به پیروزی رسید. بازی ندادن به جیسون تیتوم، ستاره تیم بوستون سلتیکس هم از جمله نقاط غیر قابل دفاع پرونده کر است.

اریک اسپولسترا، سرمربی میامی هیت و تایرو لو، سرمربی لس‌آنجلس کلیپرز، گزینه‌های جانشینی استیو کر هستند.

انتهای پیام/