تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3752724
شناسه : 3752724
تاریخ :
رحیمی تعامل خوبی با مجلس دارد/ سوابق وی قابل توجه است اقتصاد ایران: نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دادگستری سوابق خوب و روشنی دارد و در دوران تصدی در وزارت دادگستری تعامل خوبی با مجلس داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی و در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری، گفت: رحیمی وزیر فعلی دادگستری است و مشاور قوه قضائیه و ریاست دیوان محاسبات بوده و سوابق مشخص و روشنی دارد.

وی ادامه داد: کمیسیون و معاونت نظارت مجلس هم موافقت خود را با وی اعلام کرده است و همه ما برخورد و تعامل خوب وی را دیده‌ایم. همچنین وزیری پیشنهادی دادگستری برنامه خود را اعلام کرده است که این برنامه هم بسیار خوب است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به وزیر پیشنهادی دادگستری رأی می‌دهیم، اما انتظاراتی هم از وی داریم چرا که مهم‌ترین رسالت وزارت دادگستری ایجاد ارتباط و تعامل بین قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی است. وزارت دادگستری باید پویایی و چابکی لازم را داشته باشد.

صباغیان گفت: برخی از تحقیق و تفحص‌های مجلس به قوه قضائیه ارسال شده است و برای نمایندگان مبهم است که کدام یک از تحقیق و تفحص‌هایی که به قوه قضائیه رفته است بررسی شده است. نمایندگان مجلس چندین ماه تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کنند و باید در نهایت بدانند که چه تأثیری داشته است و انتظار ما است که این موارد اصلاح شود.

وی گفت: سازمان تعزیرات علی رغم آنکه زحمات زیادی می‌کشند اما نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند. متأسفانه نظارت بر بازار نیست و از هر کسی بپرسید، از نظارت بر بازار راضی نیست و قیمت‌ها بسیار متفاوت است و یک کالا و جنس در مناطق مختلف چند قیمت دارد. از سوی دیگر متخلفان نمی‌ترسند، در حالی که باید با آنان برخورد شود و این از ضعف‌هایی است که باید اصلاح شود. سازمان تعزیرات باید قوی‌تر عمل کند، البته مسئولیت سازمان تعزیرات سنگین است و آنان حقوق کمی هم دریافت می‌کنند و باید آنان هم راضی شوند.